Comviq mobilabonnemang

Comviq
200 min/mån
Samtal
2GB/mån
Surf
2000 st/mån
SMS/MMS
0 mån
Bindning
95 kr
Pris / mån
Comviq
Fria
Samtal
2GB/mån
Surf
Fria
SMS/MMS
0 mån
Bindning
145 kr
Pris / mån
Comviq
Fria
Samtal
4GB/mån
Surf
Fria
SMS/MMS
0 mån
Bindning
195 kr
Pris / mån
Comviq
Fria
Samtal
8GB/mån
Surf
Fria
SMS/MMS
0 mån
Bindning
245 kr
Pris / mån

Comviq

Betalning av prenumerationen sker månadsvis före eventuella återbetalningar. Din konsumtion dras av från ditt Comviq-konto så länge som det äger rum i Danmark. Om du använder din tjänst utomlands kan det ta upp till en månad innan beloppet dras från ditt Comviq-konto. Har din balans varit negativ i längre än sju dagar eller mer än 200 USD, stängs ditt konto och din anslutning är blockerad. Det betyder att du inte kan ringa eller ta emot samtal eller meddelanden. Vid sen betalning har Comviq rätt att skicka återbetalningar och rapportera till inkasso.

Comviq har rätt att när som helst få information från oberoende kreditinformationsbyråer eller varningar för att kunna göra kreditbetyg på dig. Om din kreditgräns ändras, får du ett meddelande.

När du köper en produkt på Comviq beror på leveranstiden för den produkt du köpt, men Comviq strävar alltid efter att leverera så snart som möjligt, vilket ofta är 03:00 till 05:00 vardagar. Det är ditt ansvar som kund att se till att din produkt eller utrustning är CE-märkt och att du använder utrustningen i enlighet med dess syfte. Detta gäller oavsett om du köpt din produkt via Comviq eller någon annanstans. Om du vill använda Comviqs utrustning kräver att utrustningen stöds 3G / UMTS / HSDPA / 4G, kan du kontrollera detta genom Comviqs kundtjänst eller tillverkarens webbplats.

Som kund hos Comviq har du alltid 14 dagar full retur från att ta emot din produkt när du köper en produkt, oavsett om avbokningen är motiverad eller ej. Det är en undertecknad prenumeration, avbokningsrätten gäller från det datum kontraktet skrevs eller du beställde varan. Om du vill använda rätten till ångerrätt kan du antingen skriva ett mail till kundtjänst eller skicka ett fysiskt brev. Om du får en fysisk produkt, måste detta skickas till Comviq inom 14 dagar efter att du har informerats om att du ångrar ditt köp, och vara i samma skick som när du fick den. Du kommer att återlämnas dina betalningar inom 14 dagar Comviq har informerats om att du säger upp och återhämtning via samma sätt som produkten betalades.

Täckning

Du kan alltid informeras om aktuell täckning genom följande samt driftsstörningar via Comviqs kundservice. På vissa ställen i Danmark kommer nätverket att vara utomlands, och i dessa fall kan du vara ansvarig för betalningen. Därför ska du alltid hålla ett öga på vilket nätverk du använder, speciellt när du befinner dig i områden som ligger i utkanten av Danmark. I vissa fall kommer det emellertid att vara en dålig anslutning. till exempel om tjänster eller nätverksuppdatering om du använder ett utländskt nät om din produkt inte stöder tjänsten, problem väder eller radiostörningar på grund av tunnlar eller andra fysiska hinder. Comviq kan inte garantera att din förväntade hastighet kan uppnås i praktiken, eftersom avståndet till sändare, terräng och byggnadsförhållanden kan påverka detta.

Mobil

För att skapa en mobilabonnemang på Comviq måste du ha bostad i Danmark, ha en befolkningsregistreringsadress i Danmark, ett giltigt betalningskort och vara auktoriserad. Dessutom gäller ovanstående villkor.

Comviq strävar efter att vara enkelt och hanterbart, så de har också skräddarsytt olika prenumerationer så att du kan anpassa den efter dina egna behov. Om dina behov ändras kan du alltid anpassa det här i prenumerationen, till exempel om du flyttar utomlands kan du ändra prenumerationen så att det blir billigare för dig under en längre tid. Sammantaget garanterar Comviq att du kan få en prenumeration som passar dig, oavsett om du pratar mycket i telefon eller inte.

Bredband

Med ett bredband via Comviq får du en säker och stabil anslutning till Internet och upp till 11 användare kan vara online samtidigt. Du kan också ta din trådlösa router med och lägga dig någonstans så länge det finns ström. Comviq använder 3G: s 3G-nätverk, vilket är en av de största i Danmark. Därför garanteras du en bra och stabil anslutning. Din hastighet beror dock på var i landet du befinner dig och när du använder din tjänst, vilket modem du har och hur många andra användare som är online.

Privat

När du skapar en prenumeration med Comviq, ange ditt HLR-nummer, namn, adress för befolkningsregistrering och eventuellt telefonnummer och giltig e-postadress. Det är din uppgift som kund att rapportera Comviq om ändringar i informationen. Personuppgifter används för att hantera din prenumerations- och betalningsinformation, tillhandahålla tjänster som kräver trafik- eller platsdatabehandling, hantera de tjänster du använder som kund och att följa lagarna för datalagring i minst ett år, förhindra olaglig användning eller använd som ett brott mot abonnemangsavtalet och att lämna information till polisen eller räddningstjänsten, om tillämpligt, eller skicka information till till exempel nummerinformationen, om du inte har valt en sekreterartjänst. Men endast betrodda anställda hos Comviq, som har tillgång till din information och personuppgifter, lämnas inte till tredje part. Som kund har du alltid tillgång till vilken information Comviq har på dig.

Du får e-postmeddelanden eller textmeddelanden om ändring av prenumerationsvillkor, betalningspåminnelser, orderbekräftelser, bevis och inkassionsmeddelande till telefonnumret eller e-postadressen du angav, men Comviq kan skicka fysiska brev om det behövs.

Yrke

Som företagskund på Comviq måste du kunna ange företagsnamn, adress, företagsformulär, CVR-nummer, mobilnummer och giltig e-postadress. Informationen måste dokumenteras och ändringar måste uppdateras omedelbart.